Liimaa itsearviointi kokouskokeesta oppimispäiväkirjaasi.
Oppimispäiväkirjaan:
- Päivämäärä ja tunnin aihe
- Kerro lyhyesti, mitä tunneilla tehtiin.
- Miltä kokouksessa toimiminen tuntui? Miten osallistuit? Mikä mahdollisesti esti sinua osallistumasta niin hyvin kuin olisit osannut?
- Mitä opit kokouksessa toimimisesta tämän päivän harjoitusten avulla?
- Millainen on mielestäsi hyvä puheenjohtaja? Millainen on hyvä sihteeri?
- Osaisitko osallistua oikeaan kokoukseen tämän jälkeen? Jos et, mikä sinua pelottaa tai estää osallistumasta?
- Lue Ammattilainen viestii -oppikirjasta s. 190-202.
- Miksi kokouksia järjestetään ja pidetään?
- Mitä eri asiakirjoja kokouksiin liittyy (ennen ja jälkeen)?
- Tee oppikirjasta s. 193 tehtävät 1 ja 2 ja s. 197 tehtävä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti