- Tee kotona loppuun muistio siitä neuvottelusta, johon osallistuit. Käytä apuna oppikirjan muistiomallia s. 189. Muistiossa erityisen tärkeitä asioita ovat:
- Neuvottelun aihe = se, mistä neuvotellaan
- Osallistujat ja heidän edustamat yritykset ja taustayhtiöt
- Kaikista tärkeintä on se, että muistiosta käy ilmi, mitä olette sopineet ja miten jatketaan tästä eteenpäin
- Muista asiakirja-asettelu!
- Palauta muistio sähköpostitse anu.kaseva@fai.fi tai jaa Google Driven kautta: anu.kaseva@gmail.com
- Jos et ollut tunnilla, kuvittele neuvottelu, jossa työnantaja ja työntekijä neuvottelevat työntekijän palkankorotuksesta. Tee kuvitellusta neuvottelusta muistio.
Oppimispäiväkirjaan:
•Päivämäärä
ja tunnin aihe
•Lyhyt
selostus, mitä tunnilla tehtiin. Kerro erityisesti teidän ryhmän neuvottelusta.
•Arvioi,
miten sinä onnistuit. Liimaa itsearviointisi ja saamasi vertaisarviointi oppimispäiväkirjaasi.
•Minkä
roolin sinä keskustelussa otit tai sait? (Ks.
Kuva kuva alapuolella)
•Kerro, helpottiko toimintaasi se, että harjoitus tehtiin rooleissa vai vaikeuttiko se osallistumistasi?
![]() |
| Lähde: Särmä. Suomen kieli ja kirjallisuus |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti