torstai 21. tammikuuta 2016

Ryhmäytymisiltapäivä asuntolan alakerrassa

Keskiviikkona 13.1. pidimme ryhmäytymisiltapäivän asuntolan alakerrassa. Kirjoita siitä blogipäivitys, jossa kerrot, mitä teimme ja millainen fiilis sinulla on ryhmästämme tässä vaiheessa. Mitä sinä voisit tehdä enemmän ryhmän eteen? Lisää mukaan myös esim. kuva ryhmänne kakusta.

Otsikoksi Ryhmäytymisiltapäivä asuntolassa, tunnisteiksi met15, työelämäodottaa, minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti