torstai 21. tammikuuta 2016

Kioskivuororaportti

Kun olet ollut kioskissa, kirjoita blogiisi lyhyt raportti siitä, mitä kioskivuorolla teit:
  • Mitä valmisteluita piti tehdä, jotta kioski saatiin auki?
  • Mitä kuuluu kioskin asiakaspalveluun?
  • Mitä jälkitoimia oli tehtävänä kioskin sulkemisen jälkeen?
  • Millainen kokemus kioskissa työskentely sinulle oli?
  • Miten toimintaa voisi mielestäsi kehittää?
Otsikoksi Asiakaspalvelua harjoittelemassa Killan kahviossa, tunnisteiksi top, kahvio, reflektio, aspa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti