torstai 12. marraskuuta 2015

TVT:n koe, osa 2

Selaa, mitä kaikkea sinulla on blogissasi. Tee sitten uusi blogiteksti, jossa kerrot, mitä kaikkea olet oppinut tällä kurssilla. Kerro myös, mikä on ollut vaikeaa ja miten sinun mielestäsi tällä kurssilla olisi pitänyt vielä käydä.

Linkitä lopuksi tekstiisi paras kurssityösi. Perustele se.

Keksi itse tekstillesi otsikko. Tunnisteiksi koe, tvt, itsearviointi.

Yritä tehdä blogitekstistäsi mahdollisimman hienoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti