Älypuhelimeesi on saapunut tekstiviesti, jonka linkistä päädyt seuraaville sivuille. Klikkaatko niiltä eteenpäin? Kommentoi vastauksesi ja perustelusi alle:
En klikkaa, koska tekstikin kuulostaa todella epäluotettavalta 'lahjakortinou' ja K-SuperMarketin lahjakortti mutta silti käsketään asentaa ja avata Zalando?
En klikkaisi kummassakaan tapauksessa eteenpäin, sillä todennäköisesti kyseessä on tietojen kalastelu markkinointiin jossa tiedot välitetään eteenpäin kolmannelle osapuolelle -> saa paljon roskapostia.
en, koska se voi olla virus tai jonkunlainen vakoiluohjelma jolla se voi vakoilla mitä teet yms tai jtn shaibaa, tai si vaa laitat tietos siihe c:
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaEn klikkaa, kyseessä on selvä huijaus ja tod.näk viirus/viiruksia. Voi mennä jotain henkilötietoja ja jtn.
VastaaPoistaEn avaa sivua, koska osoite ei ole luotettava ja muutenki kirjotusvirheitä ja tsillee. Luultavasti virus.
VastaaPoistaEn klikkaa, koska tekstikin kuulostaa todella epäluotettavalta 'lahjakortinou' ja K-SuperMarketin lahjakortti mutta silti käsketään asentaa ja avata Zalando?
VastaaPoistaEn klikkaa, koska sieltä voi tulla viirus, puhelin jäätyä tai jotain pornoa.
VastaaPoistaEn klikkaa auki. Sekavaa tekstiä ja oudot osoitteet. Enkä jaa tietojani mihinkään ylimääräiseen.
VastaaPoistaen, koska sivulla voi olla joku virus.
VastaaPoistaen avaisi sitä sillä linkkiin voi olla kätketty vaika virus tai jonkinlainen vakoiluohjelma.
VastaaPoistaEn avaisi, koska se on pelkkää huijjausta.
VastaaPoistaHalpa kikka kalastella lisämaksuja ja tunnuksia ja muita henkilötietoja. En avaisi.
VastaaPoistaEn sillä sivu näyttää epäilyttävältä kirjoitusvirheiden vuoksi.
VastaaPoistaen avaisi, virus tai joku muu huijaus viesti.
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaEn klikkaisi kummassakaan tapauksessa eteenpäin, sillä todennäköisesti kyseessä on tietojen kalastelu markkinointiin jossa tiedot välitetään eteenpäin kolmannelle osapuolelle -> saa paljon roskapostia.
VastaaPoista