tiistai 27. lokakuuta 2015
Tiistaiaamun 27.10. tehtävät (Päivin tuntien ajaksi): Kauppiksen mainosvideon kuvaaminen
1) Kuvatkaa mainosvideon Kauppiksesta iPadeilla. Kohderyhmänä on ysiluokkalaiset eli miettikää, millaisia asioita heille kannattaa kertoa, jotta Kauppiksesta muodostuisi houkutteleva opiskeluvaihtoehto. Tehdään videot iMoviessa. Käykää ensin katsomassa iMoviesta Traileri-ohjelma, jotta näette, millaisia videoita on tarkoitus tehdä. Videoissa voi olla sekä kuvia että lyhyitä videopätkiä. Valitkaa mielestänne paras teema (esim. kauhu, romantiikka, Bollywood yms.).
2) Lähtekää sitten ottamaan Kauppiksessa opiskeluun liittyviä kuvia ja videoita. Huomatkaa, että jotta kuvat saa traileriin, niiden pitää olla kyseisellä iPadilla. Kuvia ja videoita voi ottaa myös trailerin teon lomassa.
3) Kun video on valmis, lisätkää se Youtubeen. Liittäkää lopuksi linkki videoon tämän kirjoituksen kommentiksi näiden aamupäivän tuntien aikana. Laittakaa videon kanssa samaan kommenttiin, ketkä videota ovat olleet tekemässä. Jos videon saamisessa Youtubeen on ongelmia, soittakaa Anulle.
(Huom! Jos joltain ei tule tehtävän palautusta aamutuntien aikana, hän saa pakollisia lisätehtäviä. Harjoitellaan siis itseohjautuvuutta ja sitä, että annetut hommat saadaan itsenäisesti tehtyä.)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
nicholas, perttu ja janne https://www.youtube.com/watch?v=B2tfRgYYgxo
VastaaPoista